DAEWOO

فیلـتر

نمایش 1–24 از 29 نتیجه

دوو Daewoo

برند دوو Daewoo یکی از پرطرفدارترین برندها در دنیای لوازم خانگی است. برند دوو یکی از بهترین ارائه‌دهندگان لوازم‌خانگی در سطح دنیا می‌باشد. محصولات این شرکت در اکثر کشورها مورد استفاده قرار می‌گیرد و در کشور عزیزمان ایران نیز این برند، یک برند شناخته‌شده و مشهور می‌باشد و اکثر خانواده‌های ایرانی چندین محصول از این شرکت را در منزل خود دارند. بر اساس نظرسنجی‌های انجام‌شده مصرف‌کنندگان این محصول بیشترین رضایت را از این محصولات دارند.

شرکت لوازم‌خانگی دوو در سال 1967 به مدیریت کیم وو چونگ در شهر سئول تأسیس ‌شده است. ین شرکت دارای بیش از 20 زیرمجموعه و شرکت تابعه است که امروزه برخی از آن‌ها در زمینه‌های صنعتی مختلف به‌عنوان شرکت‌های مستقل شناخته ‌شده‌اند. یکی از شرکت‌های اقماری دوو، شرکت دوو الکترونیک است که برای شرکت‌های زیر مجموعه دوو در دهه 90 ، دهه حضور محصولات لوازم‌ خانگی با قدرت بالا در بازار بین‌المللی شناخته می‌شود.

این شرکت امروزه در کره جنوبی دارای سایت‌های تولیدی پیشرفته در سطح جهان و بسیاری از کشورها از جمله مکزیک، اسپانیا، لهستان، مالزی، چین و ویتنام می‌باشد. این امر بیانگر قدرت بالای رقابتی و محصولات لوازم‌خانگی دوو در سراسر جهان است.

از محصولات کاربردی این برند پرآوازه می توان به انواع یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، مایکروویو، انواع اجاق گاز مبله و رومیزی، تلویزیون و .. اشاره داشت. از فناوری ها و تکنولوژی های مدرن دوو در زمینه تولید محصولات خانگی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

ویژگی یخچال فریزر و سایدبای‌ساید دوو

مهم‌ترین ویژگی‌های یخچال فریزر و سایدبای‌ساید دوو می‌توان به پایین‌ترین میزان صدای آن اشاره کرد. یخچال‌های این برند اغلب کشوی مخصوص سبزیجات و میوه دارند و همچنین این محصولات دارای محفظه سردخانه مجزا با درب شفاف هستند. طبقات شیشه‌ای این یخچال‌ها نیز بسیار مقاوم بوده و همچنین قابلیت جابه‌جایی در کابین‌ها رادارند. تمامی یخچال‌ها با برند دوو به کنترل مکانیک دما نیز مجهز هستند.

ویژگی‌های منحصربه‌فرد ماشین لباسشویی دوو

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های ماشین لباسشویی دوو صفحه‌نمایش بزرگ لمسی می‌باشد. این محصولات همچنین دارای موتور دایرکت درایو هوشمند هستند. یکی از برترین برنامه‌های ماشین لباسشویی با این مارک شستشوی سریع آن در 19 دقیقه می‌باشد که اغلب این ویژگی توسط تکنسین خدمات پس از فروش در هنگام نصب به شما توضیح داده می شود. این برنامه در صرفه‌جویی در زمان و انرژی تأثیر قابل‌توجهی دارد.

ویژگی‌های قابل توجه ماشین ظرف‌شویی دوو

ماشین ظرفشویی دوو Daewoo اغلب دارای 8 برنامه شستشو مختلف هستند. از دیگر ویژگی‌های بارز این محصول می‌توان به 2 طبقه مجزا آن همراه با ارتفاع قابل تنظیم برای سبد بالایی به‌صورت اهرمی اشاره کرد.

قابلیت شستشو با نصف ظرفیت نیز یکی دیگر از قابلیت‌های این ماشین ظرف‌شویی می‌باشد. ماشین ظرف‌شویی دوو در هنگام عملکرد دارای کمترین میزان صدا می‌باشد و از نظر طراحی بسیار چشم‌نواز و منحصربه‌فرد هستند.

ویژگی‌های مهم تلویزیون برند دوو

شرکت دوو همواره سعی کرده است تا تلویزیون‌های ال ای دی را با طراحی منحصربه‌فرد ارائه دهد. تلویزیون‌های دوو به تکنولوژی‌های روز مجهز هستند. تلویزیون‌های هوشمند دوو با کیفیت تصویر بالا و تکنولوژی‌های جدید در حال رقابت با تلویزیون های مشابه هستند.

ویژگی‌های مهم مایکروویوهای دوو

شرکت دوو همانند هر شرکت دیگر در سیستم تولید لوازم خانگی، دارای محصولات و شاخه‌های متنوع دیگری است که یکی دیگر از آنها تولیدات مایکروویو می‌باشد که با طراحی نوین، زیبا و منحصربفرد خود جایگاه ویژه‌ای بین خانواده‌ها دارد. مایکروویو‌های دوو عموماً دارای سیستم گرمایش یکنواخت، پخت اتوماتیک غذا، و همچنین برنامه های پخت کاربردی می‌باشد.

ویژگی‌های اجاق‌ گازهای دوو

اجاق گازهای مبله دوو یکی دیگر از سری محصولات لوازم خانگی دوو هستند که به واسطه طراحی زیبا و کاربردی خود دارای شهرت بالایی هستند. اجاق گازهای این شرکت دارای سیستم فرهای بزرگ چند کاره می‌باشند که در کنار سیستم شعله منحصربفرد این برند ، ترکیبی کامل را ایجاد کرده‌اند.

اطلاعات بیشتر ...